Thursday, March 5, 2009

真的被你们吓一跳


傍晚回到家,如常地冲了凉后,就拿着“新明”到房里阅读。怎么知道,一翻看第二面竟然看到一篇“似曾相识”的报道。天啊!这不是我的部落格吗?!妈呀!怎么会出现在报章上,我不是声明我的部落格是不得转载的吗?!坦白说,记者朋友,我当下是生气的,因为你们没有知会就刊登;更何况我这里已经清楚列明(本部落格纯属个人,请勿转载或借题发挥,否则必究)

我明白写部落格本来就是会有人看,但我从没想过或要它出现在报章上,所以我当下是非常的错愕。其实之前我有看过这栏目刊登的艺人部落格,但我都以为是经当事人允许的。后来打了给文鸿,才知道不是。而且过去出现的都是大牌艺人的,所以我从没想到我的部落格会被“看上”。当然我是个明理人,可以理解做记者的职责所在。但至少知会我嘛,我会多注意我的文笔嘛,也可以认真地“爆一下料”,哈哈!(开玩笑)。。不过言归正传,还好我没指桑骂槐,要不是跳进黄河,也洗不清。

记者朋友,我心脏弱,这次真的被你吓了一跳。。。。

6 comments:

lmei said...

hahas,dat prove dat U r FAMOUS,so being spotted by the reporters...congrats...

Angie said...

Limei,
I read abt that in yesterdat paper too. No worries, it's nothing..we do hope u can find ur Mr. Right..even tho if he's not the one we thought but as long as u found ur happiness..who cares..
Cheer up..dun be put down by tis ya.
We'll always support you!!!
Love u..n ur program..of course and ur on-air "partners"..

Bing bing said...

That also seriously mean that whatever we commented here could be in the newspaper the next day leh.... haha

hobbes_lj said...

hi limei..你出名了~~~~

happy said...

Aiyo...now u Hong2 liao leh :) Ur blog is featured among those 'hot n popular' wor:) dun complain liao la :) But seriously, i think ur image now is mush likeable compare to when u were working up on that hill. I bet u will get more attention when u slim down n doll up! Keep it up, ya :)xoxo

FREEHAND PAINTED WORKSHOP said...

哈哈!别生气,如果不红谁要理你。我没看,都说了些什么?如果只是用“肺”讲话,就看开点吧!