Friday, August 1, 2008

命中注定我爱你


有听节目的你,应该知道我目前正在K这出台湾偶像剧。。嘻嘻

喜欢陈乔恩所饰演的便利贴女孩,演来丝丝入扣,很让人心疼。而阮经天更是让人又爱又恨,但爱他多一点,哈哈!他虽然没有贺小美的帅气十足,但他那皱着眉头,跟“欣怡”耍脾气的样子,超级可爱。哈哈!他们的默契让我多希望他们现实生活中能是对真正的情侣,虽然我知道他们各自都已经有对象了。但他们精湛的演出,让我有这样的"遐想”,哈!这就是他们的成功。。

能打破台湾偶像剧收视纪录,高居收视榜首,用的不是帅哥美女打情骂俏的伎俩,而是这出剧有让人沉浸在他们浪漫剧情当儿,也能从中领悟出一些道理。至于是什么?你去看看就知道了。

其实你可能也是个“便利贴女孩”,像我某个程度上也算是,还有江坚文是男生版的,哈哈哈!不过我没那么幸运有“存希”这个富家子弟相中,哈哈!还有看了“命中”,真的要相信“天下没有丑女人,只有懒女人”,哈哈!看“欣怡”的蜕变就知道了。。。

5 comments:

Unknown said...

i like the drama too! am k-ing this show whenever i've the time..

cheerios,
Liqin =)

meinu said...

finally got ppl got comments on this , hi liqin :)

ren said...

I cried when watch the scene when xin yi's mother talked to chen xi after xin yi left for shang hai. Her mother speech is very touching. I love to watch her mother more haha

hobbes_lj said...

hi limei, because of you, i go to watch this drama, it's really touching.. although this drama might not realistic enough but i just cant stop myself to follow their mood!!! just like waht you said, we all are rational ppl, this show just let us release our everyday- stress. it's really a nice drama.. and the song is very very nice too..touching!!
thank you so much for introducing me this drama.

meinu said...

you are welcome :) hehe