Wednesday, May 7, 2008

我怀念的。。。

最近节目增设了“星星来了”这单元,我得负责联络艺人们。谢谢昱清,因为他,我找到了很多人像秀环、奕良他们上节目。也很谢谢愿意上节目的艺人们,完全不计较没钱也肯来,谢谢。而我也特别喜欢这个单元,因为能常常看到这些前辈老朋友们。

不过说到昱清,我总不能老是找他帮忙。其实如果MC还在,找艺人上节目,联系他们有MC在一点都不困难。MC的联络网是非常广的,大家也很给他面子。而我若需要他帮忙,他永远是READY好。那天在四处找艺人上节目时,我脑子里就一直在碎碎念:“MC在就好,MC在就好。。。”

还是很怀念你。。。。

10 comments:

u.p.s.e.t. b.u.t. n.e.v.e.r.m.i.n.d said...

梅女丽梅,

星星来了做的非常好,要加油喔!我都有收听喔 !再接再厉 !

胖妈

jUkA said...

Hi Mei Jie

好久不见。。

我记得曾经在杂志里看过一位明星说的一句话:“好朋友不用多,最多6位。等我死了够抬我的棺材就够了”。

有些东西多未必好,就如朋友。。。

Fei

魅夫 said...

昱清的人真的很Nice....谢谢他在我妈帮他太太做月子时,对我妈很好。谢谢他咯!

wincentchua said...

i like this prog also, happy 2 heard those资深 actor/actress voice. like 2day i heard 陈天文 voice, but another guy i 4get who? (丽梅 can let mi koe?thank)

kekoo said...

Hi Limei,

Very happy to find your blog tdy. Your improvements are indeed obvious. Jia You! Please do not leave Radio1003 so soon. Hope you dun mean it.

minmin said...

Hi Li Mei,

I like wen hong and you hosting the morning shows very much. If you leave the station, I will be very sad. No fun lah! Hope you dont mean it.

meinu said...

the guy is Ye shipin...but how to describe him to you hur, wincent? haha....

Unknown said...

Ye Shi Ping. Far Right.
http://wangyuqing.sg/wp-content/img006.jpg

Bingbing said...

I always rememdered Ye shi pin as Xiao Hai. After one of his drama character but I cant rememdered which. 亲心唤我心? I like his acting.

Unknown said...

TOKYO TOWER - Just 10-15 mins everyday, 2 main cast speaker and a good story by Lili Frankie...yet it's enough to create a deep impact in our lives.

Thanks for all your great effort. It's truely remarkable .