Wednesday, May 27, 2009

谢谢关心









唉,又上报了,哈哈哈!

请大家别揣测,请不要说我矛盾,请不要说我想很多,因为我的确是。。哈哈哈!如果没有,就不可能到现在还没签约 :)如我报章上所说,我年纪不轻了,总得要多做思考。不过,这绝对跟自信心没关系。我一直很庆幸能跟文鸿、坚文一起互搭作节目,他们都是我这五年来的好搭档。但很多事情不是三言两语就能说清楚,更别揣测我现在的任何思绪和决定。人总会有瓶颈的时候,现阶段我需要的是休息。毕竟状况若不好,硬是还要在广播上嘻哈说笑,不是很可悲吗?尤其像我这类“阳光派”的DJ,哈哈哈!要“假假”地笑,实在辛苦,哈哈哈!所以现在正在充电中,不过真的没想到会引起记者朋友的追踪询问。

谢谢大家的关心,谢谢每一位在我这里留言的朋友,你们都是我的推动力。看着大家的留言,我是感动的。谢谢,谢谢:)由衷感谢:)

16 comments:

Ginger said...

你也许需要多一点的时间去思考接下来要怎末样的路
我蛮身同感受的 我也辞职了 没有很明切的原因 可是不完全放下自己真无法知道要再拿起来的是那一样东西.
我祝福你, 丽梅.

chrisamos said...

Oie, quick SAF lah. 快快 back to the 岗位!!i support you! hope next time you can support me back.
向前看!don't look back!
tell you some thing.
our body given by our parent, our soul given by "no know who", so
just enjoy to control the body that can give us happy, why think so much. in singapore we work for PAP pay and pay, but they give us 安居!so fine.

ps. SAF is sign and forget lah.
if out of sudden got good lobang the most is 毁约only mah!
hehee......

Unknown said...

li Mei,
this song, i hope u likely.
朋友
繁星流动和你同路
从不相识开始心接近
默默以真挚待人
人生如梦朋友如雾
难得知心几经风暴
为着我不退半步正是你
遥遥晚空点点星光息息相关
(你我那怕荆棘铺满路)
替我解开心中的孤单
是谁明白我
情同两手一起开心一起悲伤
彼此分担从不分我或你
你为了我我为了你
共赴患难绝望里紧握你手朋友

p/s: dunt worries.i always support u.jia you ^_^
from jess lim

meinu said...
This comment has been removed by the author.
Aaron Tan said...

nanyate? I haven't been following, but listening to you and wen hong in the morning has been staples for me. What seems to be bothering you? My chinese is so so and don't have time to read the papers so care to write to me and share more? I'm realli getting confused here.

margaret said...

HI, Li Mei you has forget you has Buddha Nature, spend sometime to chant with strong Diamuko, you will has the wisdom, strong life force and courage to overcome or solve your question and lead you to the correct path.

Read the experiences from different countries when you are free to encourage yourself


http://sgichn.org/chs/buddhism/experience-chs.html

http://www.twsgi.org.tw/forum.php?level1_id=7&level2_id=19

创价学会第三任会长 池田大作-GUIDENCE
share with you

处于逆境时的生存态度,
体现一个人的真正价值。
不曾面对任何考验,
又逃避困难,
是无法获得幸福,
也不能成为胜利者。

KEEP UP, WISH YOU ALL THE BEST
SO HAPPY, WE CAN LISTEN YOUR VOICE FROM TOMORROW ONWARD.

iN tHe BlOg said...

Limei,

whatver you choose, I will always support you :) So long you are happy with your decision. Be happy, stay happy. ^_^

Unknown said...

Seems like you have decided to stay put. What a relief!! Will continue to support YOU! KISS KISS

zhaoming1975 said...

Hi Li Mei .. i,m zhaoming .. last time i facing same problem like u .. the end i stay .. cos i very happy to work with them .. & i very happy every morning can listen ur nice voice .. can make ppl happy ... hope next 10 .. 20 or 30 years can listen ur voice in " 1003 " .... jia you .. jia you .. ( 幸福是自己找回来的 .. 胜利是给经过任何考验的人.. ) :)

BagSG said...

Hi... upload yr pics in Jordan's blog.

http://jordanchng.blogspot.com

ShiHui(: said...

I LOVE 100.3FM!!!

FREEHAND PAINTED WORKSHOP said...

静下心来,听听你的心。它会告诉你该怎么做。

Unknown said...

Meinu, Go Go Go!!! like Rocketman, Sacred Kingdom, Ninetyfive Emperor, Ricoco, Big Maverick + Ariem (P Bowl best) make it, and retired with no regrets. But not like Whybe, went against odds, RH ran in HK n now nowhere?? We both give full support.
Fr Irene(Yr sister) + Joe (banker)

happy said...

Just got back fr overseas...so much changes liao?! So MeiNv has finally decided to stay put?! Phew...wat a relief:) All the very best, u stay happy always :) XOXOXO

10cationitot03 said...

嗨丽梅!

无论你做什么选择都挺你到底!毕竟你不只是阳光派DJ,也是我们心目中很好的广播员!

加油加油加油!你是最好的!

全=)

AlphaMe said...

Hi Limei,

I dun really know how to read Chinese, thus I dunno what is happening... but I am just so glad that we will continue to hear you on 1003.

Thanks!