Thursday, April 10, 2008

DAMN BUSY.....ZZZzzzzzz


忙碌令到我的记性“恶化”,真糟糕!这阵子做事情总是“匆匆忙忙”,身边的人与物也没多大留神,开始分不清是现实还是梦境。。。

已经有三天没跟老爸、老妈聊天了。每天摸黑才到家,老妈子已上床睡了,老爸却是坐在沙发上半梦半醒。我梳洗一番进房后就呼呼大睡,根本不用倒数,哈哈哈!不说不知,跟朋友联系聊天都是在我开车的路上。(放心,我是用耳机讲电话的)

工作是忙的,加上我的一些私事,时间真的是不够用。我不敢埋怨,因为忙总好过闲着。。。可能是年纪大了,我每天也要至少6个小时的睡眠,要不,做早班的时候,肯定“梦游”,哈哈!

谢谢所有到我部落格的朋友,我知道有很多只是进来看看就走,没留言的朋友。。无论是留与否,我都很感谢大家。所以纵然忙,我也会腾出时间,赶紧update我的部落格。。

部落格除了让大家一探我的心情感受,其实它也是我一个“抒发”的管道。。。我在这里“感性”、“坦诚”,也在这里“消气”。。。当然我也欢迎大家到我这里来“舒缓” :)

8 comments:

iCe said...

limei jia you!

hellownurse said...

Yes, I agree you need minimal 6 hours of sleep, irregardless of age. I have spent almost half a year sleeping only 4 hours, and it had greatly affect my school results and concentration. After I switch back to sleeping at least 6 hours, I realise that my "spirit" is up again!

Really, you can't have less than 6 hours of proper rest. This goes out to everyone, especially Uni students like myself.

ren said...

I need at least 8 hrs! :P If not I will be very moody and mind "not working" well/"fang4 kong1", and can't think fast and will keep thinking of resting :P

Anyone same? :P

10cationitot03 said...

嗨丽梅!

加油哦!套小猪罗志祥一句话:“时间就像乳沟,挤一挤就有了。
Time is like cleavage, squeeze and you will have it. ”

子楚 said...

七小时就可以了

Unknown said...

Hi Li Mei
Me again, cheryl :)
Heard you talk to your dad on air this morning. Haha, WenHong really know how to create atmosphere.
Actually I really admire you. You are so busy but yet you updated your blog very regularly and very 'real' feelings. That's why I like you. Recently I had a very bad quarrel with my dad so everytime anything about dad or about family relationship will make me very emo. It has been 2 years liao but still affecting me. Keep on going Li Mei. Jia You!

u.p.s.e.t. b.u.t. n.e.v.e.r.m.i.n.d said...

美女丽梅

要加油但也要保重身体。

常在早上听不给一口叮,但很快就没得听了。 因为我的新工作地方, 并没有人听广播。希望我能改变culture..让每个人都开始听1003。

我会继续来你的部落格, 要常常Update hor !

加油加油

iN tHe BlOg said...

丽梅,

我需要差不多6小时吧,不过我还是会超blur的,习惯了。这几天身体不是很好,没听你们的不给一口叮。。。希望不会miss太多:P 丽梅,告诉你我终于决定离开我那间公司了。。整天为老板照想,很累了。终于决定离开,休息一下,再找一份不错的工作。原来有时是需要然自己开心一点。:)