Thursday, July 23, 2009

雨过天晴


那天看了“艺点心思”,听莫小玲说原来我们的BLOG是可以锁的,我有如发现“新大陆”,哈哈!原来我可以锁我的部落格,对不起恕我“山龟”。。。HM,那我该不该锁呢,嘻嘻!

其实我本来以为这里只有那些问过我部落格的人才晓得来,后来才恍然大悟原来我的部落格除了上网搜寻得到外,电台那里还可衔接到这。天啊!后来记者朋友也常光顾,甚至刊登上报,哈哈!其实我的部落格基本上并不会揭露别人的隐私或疮疤,反而多是在发泄我自己的情绪,无论是开心与否。但如我所说,我是来的快,去得也快,抒发后看了大家的COMMENTS,心里就会平复许多。。谢谢你们:)

其实写部落格就像是写日记一样,只不过这本日记是公开式的,哈哈!唯一让我觉得不可思议的是,我曾经尝试无数次想写日记,结果都写不成,半途而废。。。。没想到部落格却能持续到现在,太不像我了,哈哈哈!

PS : 放心,"暂时”我是不会锁的啦,因为我还需要大家跟我的互动、交流呀:)

9 comments:

mY nIckNames>> eLEPhant, Ah Fat, Megadrome... said...

Halo, pls do not lock your blog, i love to read your blog...

happy said...

Just like wat Yi2 Feng4 said..That artiste needs to polish up her EQ n stop finding excuses... Anyway, hope u keep ur blog accessible to ur fans, i enjoy reading it. Thnx for posting. Stay happy n healthy, always! xoxo

SL TAN said...

Li Mei,

Dun lock ur blog...i like to read ur blog so that can knw u more....

minmin said...

Hi Li Mei,

You look very pretty in this pictures. Please dont lock your blog so that I can read your blog to get to know you better.

anakok said...

pls dun lock your blog......pls

Unknown said...

Li Mei,please dun lock ur blog i love to read ur blog pls tks alot

James Lau said...

don't lock lay , i everyday must read your blog before i sleep.

irene said...

aiyo she won't close lar. Can't know a person just by reading her blog, if not then should know that she won't close de.Don't be so serious.

10cationitot03 said...

嗨丽梅!

希望你不要锁。哈哈。

提到1003的官网,才发现原来新网页已经弄好咯!