Monday, December 24, 2007

各位, 圣诞快乐!


怎么搞的,我无法把相机里的照片TRANSFER到部落格?总是出现一些莫名其妙的警示,始终找不到故障所在。。唉!所以我这几天拍的照片一直无法上载到部落格,实在苦恼。看来要找江同学帮忙了。。总觉得自己还蛮带“屎”的,一部新相机都能让我搞砸,看来2008年,我要学习如何操作这些新科技。。再“白痴”下去,真的要跟社会脱节,哈哈!

平安夜大家是怎么过的?我本来想跟大家分享我的平安夜的,也拍了些照片。。唉!无奈这相机。。。
请给我一点时间,我去研究一下。。。

2 comments:

Baby said...

Limei,

the internet radio is working perfectly now. i am listening to you and ah dong now. it feels good to be able to listen to the program now.

all this time being away from singapore, 1003 has served like a bridge linking me and my family to singapore. so, don't be too surprise to learn that a lot of overseas singaporeans listen to your station. :)

weisheng

meinu said...

thanks weisheng, jiayou o
merry x'mas and happy new year ya..:)