Saturday, October 25, 2008

mc送给你看的照片。。大家别来无恙









这些照片都是分两天跟MC妈妈、弟弟、干弟弟、阿姨、我妈和好友为庆祝AUNT生日拍的。。。

上星期四吃完饭后回家,我终于在MC逝世这么久后,第一次梦到他。。梦里还是充满着欢笑声,只见穿着古装的MC吊着钢线追着同样是穿着古装戏服的“一大粒”MICHELLE,哈哈!既好笑又好气,因为我一直看着他们追来追去,我喊着MC叫他别追了。。就在这时候,突然听到狗吠声。。。唉,可恶的MAX!原来是陌生人走过家门,结果它的吠声把我从梦中惊醒。。。气死人。。

A..阿贵,照片这里拿,哈哈哈!

哦。。AUNT再次祝你生日快乐,身体健康唷!

5 comments:

happy said...

MC is fortunate to hv frens like u..always taking effort to cheer his mum up. Very touching! Keep up the great work n find time fr ur busy life to show her ur concern. U r 1 kind soul =)

Anonymous said...

丽梅,为什么singapore 没有cafe for 猫? Read news in this link:
http://singaporeseen.stomp.com.sg/singaporeseen/viewContent.jsp?id=39797

hobbes_lj said...

丽梅,如果我也有你这样的朋友就好!你是个值得交的朋友,讲的是真心真意,世界上假的人太多了,能做你的朋友的人真幸福。。。

lmei said...

Aunty lost weight liao,she dun look like the usual aunty that I kw wen MC was around...hope she is well and ok,do gv her my regards and tell her to tk gd care,miss her lots...

ahGui said...

Ok, I have taken the all the pics from here.. Thank you very much...

Take care and be happy...

Cheers