Wednesday, November 14, 2007

糟糕,妈妈刚刚又不舒服。。本来以为妈妈今天会好些,所以下午还约了朋友出去。。刚才回到家,爸爸说妈妈的情况好像又转坏。。刚才两只脚又开始痛,又回到几天前的状况。。无法走。连翻身也成问题。。
还好有爸爸在,要不我真的会手忙脚乱。。

到底妈妈是患了什么病?为什么没一个医生能确切地告诉我们?!验血、验肠、验肝连精神科都看了,就是验不出问题何在。。怎么办?!

睡不着,睡不着,真糟糕...

8 comments:

pinkipanda said...

现在是4.51am希望你已经睡着了。希望你妈妈的病会渐渐好起来。不要让妈妈看到你担心的样子哦。因为她也会担心的。一切都会变好的!

Unknown said...

有带叶妈妈给中医看看吗?
希望叶妈妈快快好起来.
加油加油!

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Nemo said...

Li Mei,

Hope your mummy will be ok soon.

Maybe get another doctor's opinion who is specialize in neurological example: at Tan Tock Seng hospital. Just my suggestion but you check with your mummy's family doctor for referral.

Take care!

bubble said...

ya i agree with nemo. maybe can go see another doc to get diff opinion. hope tat yr mum will recover soon...
meinu u too must also take good care of yr health

O-yes said...

If yr mum have diabetes then better take X-ray and check up again with another doctor.

Good luck!

Shirley said...

丽梅,叶妈妈有没有脚底按摩的习惯呢?

If not ,perhap can bring her twice a week for 脚底按摩. 一定会有效果的,得要有耐心

meinu said...

谢谢大家的关心,我真的很感动。。其实照顾老人家真的需要很好的情绪管理,我现在正试着调整自己去努力面对,可是这应该是大部分人都得要面对的, 我真的还好。不想吓着大家。。我代我妈妈谢谢大家 :)