Wednesday, November 7, 2007


THOMAS和MC KING都是我多年的老朋友。虽然我们见面的次数并不多,但每次碰面总会有说不完的话。当有人问我和MC为什么不来电,我们都会互望,然后大笑。。我们实在是太太太“老友鬼鬼”了。。而且又爱搞笑。坦白说,别看我一副“没矜持”的样子,其实我若在我心仪的对象面前,我顿时会完全丧失我“搞怪”的本能,变成一个“小鸟依人"、“温柔婉约”的丽梅,哈哈!

6 comments:

me_ya! said...

You n MC matching ler.... Thomas oso good lah..... But I think Wen Hong still the best match lah! Since Jian Wen got GF then be brother lor..

Naleebsky said...

丽梅,你是属于文鸿的!哈哈哈!

meinu said...

Limei : wah u guys really "hate" me so much, why want me to choose a "pig", hahaha...tho I'm also fat...haha :P

Naleebsky said...

你那么爱狗,也可以顺便帮它们找个伴,因“猪朋狗友”嘛!哈哈哈!

pinkipanda said...

hello 丽梅,好久没有来看,原来你已经update 那么多东西了。。好棒!有MC当朋友真好。。特别是拍照的时候在他旁边就会看起来变瘦!哈哈!anyway丽梅加油哦!

Nemo said...

Especially for Li Mei:

Good friends are like fancy chocolates..it's what's inside that makes them special.

Friendship is timeless & endless. They are like music, brings joy to your heart.

Cheers!