Friday, January 11, 2008

永在怀念中

这里跟大家分享我和MC”私下”的片段。。再次看看他、听听他的笑声。。BTW 请原谅我没化妆,吓死你,不关我和MC的事,哈哈!(谢谢TAKASHI,是他帮我从MC的部落格转载上我这里的)


Video: limei


Video: DIMSUM


Video: food on board


Video: BUS to KL

6 comments:

Kit said...

Limei, thank you for sharing the videos! MC King makes one happy even though he is away...

Supreme said...

all the videos are so nice and real..none of the celebrities bullshit!
real good friends are very hard to find! take care

10cationitot03 said...

嗨丽梅,

真的super funny!谢谢和我们分享。MC会永在大家怀念中的。

可以想象如果自己身边朋友也如此能够带给自己那么多的欢笑和BOOM laughter!

魅夫 said...

对!就是MC这笑声陪我度过他在电台主持的日子。好怀念。

还记得有一天,他在主持节目是说:近期新国电视圈有一对很红的银幕夫妻闹离婚。此话一出,尤发就拼命的问他是谁,但MC就是卖关子,不肯说,MC还说星期五就会答案揭晓。(当时八卦的我们都猜是‘你难新’)但后来可能是太多人追问他了,他也觉得事态严重。为了别人的隐私,他决定不公布那银幕夫妻。。。。。MC就是这样,直率的性格,有什么就讲什么。果然是个真性情的人!超怀念的。谢谢丽梅的分享,感激!

wen0607 said...

Hey Li Mei,

Thank you for sharing the video clips with us!~
I couldn't stop laughing while watching them.....
MC King will always be remembered
by us!!!~

Anonymous said...

Oh I seen this at MC's blog before. Haha seeing the video make me laugh...