Wednesday, January 30, 2008

恭喜发财



要谢谢所有透过EMAIL和邮寄我贺年卡的听众朋友,真的很开心收到大家的祝贺。其中一封大大的,还是寄自香港旅游发展局,很特别。里面还附上了一个非常精美的鼠年挂式月历,谢谢!

还有一些没被摄入镜头,因为被我“搬”回家了,谢谢你们。无法一一在广播上感谢大家,只能在部落格上谢了。MUAK* THANK YOU

明天新家具就要入伙,我却还没大扫除,这几天简直跟时间赛跑。现在在公司,待会要抽时间回家梳洗一番。为什么?.....因为今晚“不给一口钉”与听众有约,HOHOHO.....CU GUYS..

11 comments:

sunny flowery said...

Limei!! Very happy to see you today!

You are still pretty and cute, definitely 嫁得出去 lah, don't worry!

Remember, if cannot tahan 4D, we help you bomb. ;) (Say like that is not very obvious lah hor?)

iN tHe BlOg said...

丽梅,

今天真的玩的好开心。我妈很少去这种活动。每次你们的活动,我都一定拉我全家人一起去。看她笑得很开心。美中不足的是她玩游戏是很慢。。。到一半才懂事在玩小气大财神的游戏。。哈哈哈哈!
不过,谢谢你们。真的很开心。其实想想,我听超过一年了。嘻嘻。。放心,你是美的咯。真的。我妈也是这么说,老人家是不会骗人的。Confirm plus 100% chop and guarantte. :) 加油!加油!

十指琴魔 said...

sunny flower, xiaoji,
哎哟,几羡慕你们可以去吃泰国菜!跟他们玩!!!!我的简讯没被他们相中叻。。
不过他们明天会去大巴窑体育馆派发新的粘贴纸和礼包!已经交代老公去跟他们拿了!! 哇哈哈哈哈
对了,小二有跟去吃泰国餐吗?很想看看他到底长得怎么样叻?
我记得有人叫美女把他的照片放上部落格,可是到现在还是没看到叻。。。
美女,记得哦。。。
啊~~好累哦,得去睡觉了,明早在空中见吧。。nitez...

iN tHe BlOg said...

lay khim, I didn't take his photo but he is handsome of all the young djs.. hehe

Ly said...

Limei, I've uploaded a small video clip taken yesterday (you and wenhong playing the 'blowing' game'


http://www.youtube.com/watch?v=8UKhMHsoqSg

十指琴魔 said...

xiaoji,
你应该玩得很开心吧?真好。。我几年前有去过The lemon Tree,觉得他的食物不错!!我看了Ly post上网的video clip,so funny!! 看文鸿试着自己吹掉post-it的样子很好笑!!他帮丽梅吹的时候,好像豺狼看见猎物一样,恨不得一口把她吞下去!! 哈哈!!!那个穿横线条polo tee的是小二吗?长得不错哟!!
我在Desaru有拍到文鸿唱“中国民谣”的video clip,常德极好哦!! 明天sms进去问他, 如果他没意见, 我尝试放上youtube跟大家分享!

iN tHe BlOg said...

Lay Khim,

ya very fun and crazy. Can you imagine when Wen hong tried to blow off the post it on limei's face, his saliva olso comes out. Limei was like "你的口水!!" As he blows , limei use tissue to cover her face to 'block' away his saliva. so funny. hahahaha!!!Then when Limei blows the post it, Wen hong olso blows himself. End up all of us laughing.

ren said...

Lay Khim, if I am not wrong, he is Ah Dong. I still waiting to see xiao er's photo, Li Mei Ah Li Mei , don't "owe" ppl after CNY leh, no gd leh haha

Hope to see more video clip, is so funny...at first I thought you cover nose is not to "smell"...hmm..haha...but later i think is to prevent saliva is it?

don't know omy will put up video clips or not?

ren said...

oh, omy vodcast post liao haha

ren said...

Li Mei, forget to ask you. I think I am the same as you, if I like a particular clothes, I will always wear, so my photos most have same clothes haha...you like the brown blouse a lot right? When I see it, instantly remember you wear during the new year countdown post...just sharing...

Leonard Kills said...

Lay Khim,

That one confirm is Ah Dong..